Управа Градске општине Нови Београд
Начелник Управе
- руководи радом Управе
- стара се о законитости, ефикасности и ажурности рада Управе
- стара се о обезбеђивању услова рада, међусобној сарадњи одељења и служби и сарадњи са органима републике и града
- доноси Правилник о организацији и систематизацији радних места уз сагласност председника општине
- припрема нацрте одлука и других аката које доноси Скупштина општине, Веће и председник општине
- одлучује о правима, обавезама и одговорности запослених
- води дисциплински поступак против запослених и изриче дисциплинске мере
- подноси извештаје о раду Скупштини општине, Већу и председнику општине
- у управном поступку решава сукоб надлежности између организационих јединица Управе
- обавља и друге послове у складу са законом и по налогу Скупштине општине, председника општине и Већа.
Заменик начелника Управе
- обавља послове по налогу и овлашћењу
- замењује начелника Управе
- у одсуству начелника обавља све послове из делокруга рада Управе
Основне организационе јединице у оквиру којих се обављају послови Управе Градске општине Нови Београд (у даљем тексту: Управа) су:
- Одељење за имовинско-правне и стамбене послове
- Одељење за друштвене делатности
- Одељење за инспекцијске послове
- Одељење за општу управу
- Одељење за буџет и финансије
- Одељење за грађевинске и комуналне послове
- Служба за заједничке послове
- Служба за скупштинске и нормативне послове
- Служба месних заједница
- Служба за озакоњење објеката
- Кабинет председника градске општине
Ради обједињавања сличних послова и њиховог успешнијег извршавања у оквиру организационих јединица, могу се образовати друге унутрашње целине под називом „одсек“, „реферат“ и сл.
У оквиру Управе обављају се послови планирања одбране, цивилне заштите и поступања у ванредним ситуацијама у складу са посебним законом.
- Управом руководи начелник Управе.
- Одељењем руководи начелник одељења.
- Службом руководи шеф службе.
- Одсеком руководи шеф одсека.
- Кабинетом руководи шеф кабинета.
- Повереништвом руководи повереник.