Одржана трибина „Самостално дете –успешно дете“
У Центру за бригу о старима, деци и особама са инвалидитетом „Нови Београд“ у склопу активности Дечије недеље, одржана је трибина „САМОСТАЛНО ДЕТЕ–УСПЕШНО ДЕТЕ“ коју је реализовало удружење Креативни учитељи и Менса Србије у сарадњи са општинским Центром и Општином Нови Београд.
Ова трибина је такође и део пројектних активности у оквиру пројекта Менса и Креативни учитељи-деци и родитељима Србије.
Сврха трибине је била да укаже на потребу и могућности да се олакша прелазак из безбрижног детињства у школске обавезе. Тежиште је на скривеним видовима презаштићености и методама за превазилажење неспремности деце за активније укључивање у школски живот и рад.
О значају самосталности деце у данашњим условима, последицама презаштићености и методама раног подстицања интелектуалног и психофизичког развоја говорили су креативни учитељи и чланови Менсе Србије, Тања Витас и Момчило Степановић.
На почетку трибине присутне родитеље, представнике Савета родитеља основних школа и предшколских установа са подручја Новог Београда је поздравила директорка општинског Центра, Милка Миловановић-Минић истакавши жељу општине и општинског Центра да допринесу квалитетнијем развоју, васпитању и образовању деце кроз подршку локалним иницијативама и појединцима да своје идеје и резултате у раду поделе са широм јавношћу.
Гошћа на трибини је била Јована Ристић, испред издавачке куће Порталибрис партнера и сарадника општинског Центра, која је представила најновију едицију школске лектире и указала на значај квалитетно проведеног заједничког слободног времена родитеља и деце уз адекватан избор књига. Заједничко читање и угледање деце на своје родитеље који имају развијену љубав према књизи, доприноси развоју истог осећаја и код њихове деце истовремено храбрећи самосталност и успешност. Овом приликом Јована је поклонила неколико књига ове издавачке куће ауторима „Креативне школице успеха“ и општинском Центру као подстицај за формирање почетне библиотеке.
На трибини је апострофирана улога, одговорност и обавеза породице и школе као и свих друштвених актера у формирању личности детета током образовног процеса.