Бован: Блок 12, пример добре сарадње општине и станара

slika slika slika slika slika slika slika slika slika

Сарадња са станарима блока 12, у „Ју Бизнис центру“, пример је добре праксе у погледу сарадње општине и грађана – рекао је данас председник Градске општине Нови Београд Бојан Бован, током разговора са станарима који су добили уређен паркинг у делу блока који је окренут ка згради Палате Србија.

Зонирањем паркинга станари су добили могућност да се паркирају у било које време, што је донедавно било незамисливо, а што најбоље илуструју фотографије из тог периода.

Бован је нагласио да интензивна комуникација са станарима блока 12 траје шест месеци.

-Део проблема које су имали станари Блока 12 у „ Ју Бизнис центру“ успели смо да превазиђемо, пре свега кад је реч о зонирању највећег паркинга, а у комуникацији са грађанима настојаћемо да помогнемо и у уређењу простора унутар зграда – рекао је председник општине.

Обраћајући се општинском руководству, станари су навели да им је највећи проблем то што нису имали где да паркирају аутомобиле и што су им често возила остајала заробљена, јер су практично сви били принуђени да аутомобил остављају тако што ће сметати другом возачу.

– Градска општина остаје у комуникацији са станарима блока 12 кад је реч о уређењу унутрашњости блока и у његовом озелењавању. – Таква сарадња је све интензивнија и са представницима других стамбених целина, било да станари имају саобраћајни или неки други проблем – рекао је Бован.

У име станара блока 12, на предусретљивости и помоћи, председнику општине, захвалио се Саша Марковић.

-Поред уређења паркинга, успели смо делимично да уредимо и унутрашњост блока, офарбамо жардињере и металне делове пасарела. Направили смо акциони план, па ћемо, корак по корак, уређивати и ентеријере у зградама 10 Г и 10 Е, чији станари су се активно укључили у подизање квалитета живота у овом блоку – рекао је Марковић.