Kabinet predsednika
Poslovi Kabineta predsednika gradske opštine
- Stručni, savetodavni, organizacioni i administrativno-tehnički poslovi vezani za ostvarivanje nadležnosti i ovlašćenja predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Sazivanje i pripremanje kolegijuma i drugih radnih sastanaka predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Praćenje aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza od strane Skupštine gradske opštine;
- Priprema materijala o kojima odlučuje predsednik i zamenik predsednika gradske opštine;
- Evidentiranje i praćenje izvršavanja donetih akata predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Raspoređivanje akata, predmeta i sređivanje dokumentacije vezane za aktivnost predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Izrada kalendara aktivnosti predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Informisanje, protokol i komunikacija za potrebe predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
- Koordiniranje aktivnosti na ostvarivanju javnosti rada Skupštine gradske opštine;
- Saradnja sa medijima radi informisanja šire javnosti;
- Izrada pres klipinga;
- Poslovi pripreme i upravljanja projektima;
- Drugi poslovi po nalogu predsednika i zamenika predsednika gradske opštine.
Odsek za poslove informisanja
Odsek za poslove upravljanja projektima