Odeljenje za budžet i finansije

Poslovi Odeljenja:

  • pripremanje i izrada nacrta odluke o budžetu, rebalansu budžeta i privremenom finansiranju opštine;
  • pripremanje uputstava koja sadrže smernice za izradu budžeta i finansijskih planova direktnih i indirektnih budžetskih korisnika;
  • izrada predloga finansijskih planova direktnih budžetskih korisnika;
  • izrada periodičnih izveštaja o izvršenju budžeta;
  • izrada tromesečnih kvota za izvršenje budžeta;
  • izrada predloga rešenja o odobravanju sredstava iz tekuće, stalne budžetske rezerve i promene aproprijacije;
  • praćenje i bilansiranje sredstava za zarade i naknade;
  • davanje mišljenja na programe poslovanja indirektnih budžetskih korisnika;
  • izrada izveštaja o izvršenju prihoda i rashoda budžeta;
  • upravljanje gotovinskim sredstvima, plasmanom i finansijskim obavezama;
  • upravljanje, evidentiranje i popis finansijske i nefinansijske imovine;
  • finansijsko praćenje izvršenja obaveza i realizacije potraživanja;
  • pripremanje zahteva za otvaranje i zatvaranje budžetskih računa;
  • pripremanje, kontrola i izvršavanje zahteva za plaćanje;
  • vođenje glavne knjige trezora, pomoćnih knjiga i evidencija;
  • izrada završnog računa budžeta, konsolidovanog završnog računa i završnog računa indirektnih budžetskih korisnika;
  • obračunavanje zarada i naknada zarada;
  • izveštavanje nadležnih organa Grada i Republike u skladu sa zakonom;
  • vođenje poslovnih knjiga za indirektne budžetske korisnike;
  • izrada obrasca za Registar zaposlenih;
  • upravljanje finansijskim sredstvima kroz program RINO;
  • vršenje administrativno-tehničkih poslova u vezi sa postupcima nabavki;
  • izdavanje potvrda o činjenicama o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom gradske opštine i aktima organa gradske opštine.

Odsek za budžet

Odsek za trezor

Odsek za finansijske poslove direktnih korisnika

Odsek za poslove javnih nabavki