Kabinet predsednika

Poslovi Kabineta predsednika gradske opštine

  • Stručni, savetodavni, organizacioni i administrativno-tehnički poslovi vezani za ostvarivanje nadležnosti i ovlašćenja predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Sazivanje i pripremanje kolegijuma i drugih radnih sastanaka predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Praćenje aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza od strane Skupštine gradske opštine;
  • Priprema materijala o kojima odlučuje predsednik i zamenik predsednika gradske opštine;
  • Evidentiranje i praćenje izvršavanja donetih akata predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Raspoređivanje akata, predmeta i sređivanje dokumentacije vezane za aktivnost predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Izrada kalendara aktivnosti predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Informisanje, protokol i komunikacija za potrebe predsednika i zamenika predsednika gradske opštine;
  • Koordiniranje aktivnosti na ostvarivanju javnosti rada Skupštine gradske opštine;
  • Saradnja sa medijima radi informisanja šire javnosti;
  • Izrada pres klipinga;
  • Poslovi pripreme i upravljanja projektima;
  • Drugi poslovi po nalogu predsednika i zamenika predsednika gradske opštine.

Odsek za poslove informisanja

Odsek za poslove upravljanja projektima